قبل از آمدن اینترنت، تنها گزینه‌ها برای فروش و خرید اقلام مستعمل، فروش گاراژ، محموله‌ها، یا بازارهای کثیف بود - و فقط به مناطق محلی محدود می‌شد. تنها کاری که برای دسترسی به Handshake باید انجام دهید این است که کانال فروش Handshake را در فروشگاه Shopify خود نصب کنید. دو سایت آنلاین کتاب استفاده شده، Abe Books و Better World Books، برجسته هستند، اما به دلایل کمی متفاوت. Abe Books موجودی عظیمی از نه تنها کتاب‌های مستعمل، بلکه کتاب‌ها و مجموعه‌های کمیاب نیز دارد. آنها در بسیاری از موارد حمل و نقل رایگان ارائه می دهند و شما می توانید کتاب های استفاده شده خود را به آنها بفروشید یا در سایت آنها فروشنده باشید. هر یک از این گزینه‌ها باعث می‌شود کتاب‌ها در گردش باشند و از محل دفن زباله خارج شوند.

می توانید قبل از ارسال به من یک نقل قول بدهید؟

اگر به دنبال کسب درآمد از فروش مجدد هستید، توصیه می‌کنیم از پلتفرمی استفاده کنید که بیشتر کار را از شما می‌خواهد. یک نسخه không lấy phí از Etsy و یک پلن پلاس وجود دارد که ماهیانه 10 دلار هزینه دارد. کاربران رایگان باید هزینه لیست 0.20 دلار را برای هر مورد بپردازند. همچنین باید 5 درصد کارمزد تراکنش به ازای هر کالا بپردازید. برای فروشندگان ایالات متحده، هزینه پردازش پرداخت 3٪ به اضافه 0.25 دلار وجود دارد.

خانه خود را شلوغ کنید و با این ابزارهای trực tuyến بدهی های تعطیلات را بپردازید.

بنابراین، شانس یافتن خریدار مناسب برای کالای شما بسیار زیاد است. بیش از 70 میلیون کاربر در کانادا و ایالات متحده دارد. بنابراین احتمال اینکه خریدار مناسبی برای اجناس دست دوم خود پیدا کنید بسیار زیاد است. علاوه بر این، 5miles ویژگی‌های اضافی مانند فهرست‌های ویدیویی و ترجمه درون برنامه‌ای را برای افراد غیر انگلیسی زبان ارائه می‌کند. CarGurus یک سایت برتر است که فروش oto قدیمی خود را آسان می کند.
بر روی سمساری جعفری - سمساری در تهران - 09121854602 کلیک کنید

دسته های مرتبط:

اگر مطمئن نیستید که ارزش پیانوی قدیمی شما چقدر است، فروشگاه آنتیک پیانو بهترین مکان آنلاین برای کمک به شما است. فروشگاه عتیقه پیانو به بازیابی پیانو شما کمک می کند و آن را در وب ترنگ خود فهرست می کند، جایی که می توان آن را با قیمت مناسب فروخت. Offer up یکی از بزرگترین بازارهای موبایل برای فروشندگان و خریداران محلی است. در اینجا می توانید وسایل خود را با مردم منطقه خود بخرید و بفروشید. می توانید معاملات و بسته های مقرون به صرفه ای را برای اقلام جدید و از قبل دوست داشتنی پیدا کنید. همچنین چیزهای بسیار متنوعی وجود دارد که می توانید جواهرات، تلفن های همراه، کیف و موارد دیگر را بفروشید.

خوب Bonanza این است که هزینه لیست را از فروشندگان دریافت نمی کند. با این حال، فروشندگان در این سایت 3.5٪ هزینه بسته شدن برای کل فروش کمتر از 500 دلار دریافت می کنند. برای کل فروش بیش از 500 دلار، 3.5٪ از فروش 500 دلاری به اضافه 1.5٪ از کل مبلغ بیش از 500 دلار از شما دریافت می شود. برای انجام موفقیت آمیز تراکنش های بین المللی، نیازی به مدرک علوم کامپیوتر ندارید.

می‌توانید به معلم خصوصی یا انجام برخی کار آزاد در حوزه تخصصی خود پیشنهاد دهید. این یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی است و همچنین در CV شما عالی به نظر می رسد. در سایت های نظرسنجی پولی ثبت نام کنید، سعی کنید ویدیوها را برای پول مرور کنید یا نظر تخصصی خود را در مورد موسیقی جدید در ازای پول نقد در Slicethepie ارائه دهید. در حالی که اقلام کمیاب بالاترین قیمت را در سایت‌های eBay به ارمغان می‌آورند، عاقلانه نیست که از جریان‌های کوچک‌تر درآمد چشم پوشی کنیم. بسته خود را طوری برای خریدار ارسال کنید که گویی باید از یک فاجعه بزرگ USPS جان سالم به در ببرد و با بسته بندی در دستمال کاغذی آن را زیبا جلوه دهد. ترفند این است که به مردم حس باز کردن یک هدیه را بدهید.

CarGuru همچنین به شما امکان می دهد بهترین oto giao dịch را در منطقه خود جستجو کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید که چقدر احتمال دارد ماشین شما خریداران را جذب کند. Stillwhite یک بازار برتر برای فروش و خرید لباس عروسی کمی استفاده شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آجرهای لگو استفاده شده خود را بسته بندی کنید، وزن کنید، آنها را بدون هزینه اضافی ارسال کنید و از پرداخت سریع Decluttr در روز بعد لذت ببرید.

بهترین برنامه ها برای فروش

میزبانی محصولات تقلبی و گمراه کردن مشتریان با ارائه تخفیف های سنگین جرم است. قیمت باید حداقل 50 درصد قیمتی باشد که برای خرید آن پرداخته اید. اگر کالا همچنان در سبک و فصل است و هیچ آسیبی ندارد، وضعیت آن می تواند به تعیین قیمت کمک کند. مانند 50٪ برای جدید با برچسب، 60٪ برای جدید بدون برچسب، 70٪ برای مانند جدید و 80٪ برای مواردی که به آرامی استفاده می شود. این گردآوری از بهترین مکان‌ها برای فروش اقلام برای همه چیزهایی دارد. بازار خلاق بازاری است که در آن می‌توانید پروژه‌های خلاقانه‌تان را با فونت‌ها، گرافیک‌ها و تم‌های وب به فروش برسانید.

اگر کالایی را به صورت حضوری می فروشید، نیازی به پرداخت 5% کارمزد تراکنش ندارید، اما به کارتخوان Square نیاز دارید و 2.6% کارمزد بعلاوه 10% پرداخت می کنید. هنگامی که در نظر می گیریم کجا می توان چیزهای ناخواسته را بفروشد، Craigslist به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای دسترسی به مردم محلی در نظر گرفته می شود. رتبه 1 سایت طبقه بندی شده از نظر ترافیک، سالانه 660 میلیون دلار درآمد ایجاد می کند.

برآورد ارزش فروش محلی دشوار است، زیرا هزینه های پست و حمل و نقل ممکن است به سود شما کمک کند. به علاوه، 5Miles به شما کمک می کند تا یک نقطه ملاقات امن برای مبادله کالا پیدا کنید. 5Miles همچنین به ارائه دهندگان خدمات محلی کمک می کند تا مشاغل کوچک خود را ارتقا دهند. فرقی نمی‌کند شما یک عکاس، هنرمند، آرایشگر، طراح منظره یا بیشتر باشید، 5 مایل هزاران کاربر دارد که مهارت‌های شما را جستجو می‌کنند. و این سازمان‌هایی را که هدایایی را ارائه می‌کنند، بیاموزیم. گزینه دیگر برای فروش استفاده از فرمت قیمت ثابت eBay، «اکنون خرید کنید» است که به خریداران امکان می‌دهد فوراً خرید کنند.