بعد از تحویل، فروشگاه به احتمال زیاد پیشنهاد می‌دهد که دستگاه قدیمی شما را نیز به صورت رایگان بردارد و آن را دور بیندازد. اگر این روند را متوجه نشده اید، اکثر فروشگاه های لوازم خانگی فروش زیادی دارند که در بیشتر تعطیلات، به ویژه روز یادبود و روز کارگر اتفاق می افتد. اگر در فکر خرید یک وسیله دست دوم از یک فروشگاه هستید، اگر تعطیلاتی در راه است مراقب آن باشید تا ببینید آیا کالا به فروش می رسد یا خیر. اگر قصد خرید لوازم دست دوم را دارید، بهترین وسایلی که باید در نظر بگیرید، لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن و اجاق گاز هستند.

همچنین موضوع تحویل و نصب را به مشکلی تبدیل می‌کند، زیرا آنها می‌توانند به راحتی لوازمی را که خریداری می‌کنید تحویل و نصب کنند و همچنین لوازم قدیمی شما را دور بردارند! همچنین برای یافتن یک فروشنده مستقل که پرداخت های اعتباری را می پذیرد یا به شما اجازه می دهد در طول زمان خرید خود را تامین مالی کنید، سخت خواهید بود. وقتی از Happys خرید می‌کنید، می‌توانید لوازم خود را فقط با 50 دلار به خانه ببرید و بقیه را بعداً در جاده بپردازید! با همه آنچه گفته شد، واضح است که هنگام خرید لوازم خانگی کاملاً جدید است.

اگر نمی‌خواهید برای تعویض‌ها هزینه بپردازید، همیشه می‌توانید از خارج شوید. موارد احتمالی فروش ممکن است مشخص کند که چه کسی مسئول جایگزینی سیستم یا زیرساخت اصلی است. موارد احتمالی قبل از بازرسی ترنگ چین انجام می شود. اگر در قرارداد قید شده باشد که فروشنده خانه به طور کامل مسئولیت تعمیرات خانه را بر عهده دارد، نیازی به پرداخت چیزی نخواهید داشت. همچنین ممکن است بیان کند که فروشنده و خریدار مسئولیت مشترک دارند، بنابراین ممکن است نیمی از هزینه تعویض را بپردازید.
جهت خرید یا فروش لوازم صوتی و تصویری دست دوم خود می توانید با سمساری در تهران تماس بگیرید

چه کسی لوازم دست دوم نزدیک من می خرد – 23 بهترین مکان برای فروش لوازم دست دوم

VarageSale نسخه فروش سنتی گاراژ است. فقط چند دقیقه طول می کشد تا کالای خود را در فهرست کنید. پس از انجام این کار، فقط باید منتظر یک جی میل از خریداران علاقه مند باشید. هیچ کمبودی در وب سایت وجود ندارد که بتوانید لوازم مورد استفاده خود را در آنها فهرست کنید. بیایید نگاهی دقیق تر به مکان هایی بیندازیم که می توانید لوازم قدیمی را بفروشید.

برای شروع بدانید که قیمت‌های بالاتری که در فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌پردازید، مزایایی مانند ضمانت‌های محصول و احتمالاً تحویل کالا را به همراه دارد. او بیش از هشت سال تجربه بازاریابی و کپی رایتینگ دارد و همچنان روندهای املاک، مالی و تجارت را دنبال می کند. سوابق او شامل مدرک لیسانس در ارتباطات از دانشگاه ایالتی فلوریدا است.

اگر به نظر می رسد که قطعات کمیاب هستند، دوباره در مورد خرید آن مدل خاص فکر کنید. ما نکات مهمی برای به اشتراک گذاشتن در هنگام خرید این لوازم ضروری داریم. به خواندن ادامه دهید و خواهید دید که چگونه واشر اهریمنی خود را با لباسشویی جایگزین کنید که شما را خیس نکند. و آنها تنها کسانی نیستند که در زندگی خود لوازم دائمی داشته اند. ماشین لباسشویی، خشک کن و تلویزیون پدربزرگ دیگرم حداقل برای تمام عمرم وجود داشت. در زیر، ما در مورد نحوه دریافت پول برای وسایل جدیدی که می خواهید خریداری کنید صحبت می کنیم. این افراد از افرادی مانند شما لوازم دست دوم می خرند و سپس آنها را بازسازی می کنند تا بتوانند دوباره به مشتریان بفروشند.

اگر می‌خواهید به سادگی از شر لوازم خانگی خود خلاص شوید و نگران پول نقد نباشید، می‌توانید آنها را نیز اهدا کنید. این کار خیر نه تنها به سایر نیازمندان کمک می کند، بلکه می تواند به عنوان یک رد مالیات در آینده مورد استفاده قرار گیرد. اما اگر می‌خواهید موارد دیگری را که جایگزین نمی‌کنید حذف کنند، هزینه 99 دلار دیگری نیز وجود دارد. آنها تا حد امکان اهدا یا بازیافت می کنند و یک بار هزینه از شما دریافت می کنند. اگر امتیازی نزدیک به شما وجود ندارد، ممکن است یک موسسه محلی مشابه GOT-JUNK نیز به شما کمک کند.

لوازم قدیمی که دیگر کار نمی‌کنند می‌توانند به سرعت بودجه اولیه شما را بالا ببرند، و برای بسیار گران می‌شوند. همچنین، هنگامی که به وسایل بزرگتر مربوط می شود، ممکن است نیاز به استخدام یک کامیون باشد. هزینه‌های لجستیک برای مکان شما بر قیمت‌هایی که خریداران مایل به پرداخت هستند تأثیر می‌گذارد.

لوازم مستعمل قبل از فروش خانه کجا بفروشیم

اگر نمی‌خواهید به صورت آنلاین فهرست کنید یا با راه‌اندازی فروش گاراژ سروکار دارید، می‌توانید لوازم خانگی خود را به یک فروشگاه لوازم خانگی محلی نیز بفروشید. اغلب اوقات آنها یک بخش استفاده شده و همچنین لوازم خانگی جدید دارند. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی دست دوم مجموعه، ماشین لباسشویی، خشک‌کن، و یخچال می‌فروشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع این لوازم، راهنمای خرید CR برای ماشین لباسشویی، خشک کن، یخچال و محدوده را بررسی کنید. یکی از سوالات بسیاری که خریداران بالقوه می پرسند این است که چرا آن را می فروشید. اطمینان حاصل کنید که توضیحی در پشت فهرست لوازم خانگی خود وارد کرده اید.

می‌توانید انتخاب کنید که آنها را خودتان با استفاده از Craigslist، Facebook Marketplace یا برنامه‌های مرتبط به سرعت و ارزان بفروشید. یا، اگر اقلام دیگری در ترنگ چین خود دارید، می توانید یک گاراژ قدیمی فروش خوبی داشته باشید و خانه و گاراژ خود را شلوغ کنید. هیچ کمبودی برای خلاص شدن از شر لوازم قدیمی، مستعمل یا ناخواسته و تبدیل آن اقلام به پول نقد یا چک به نام خود وجود ندارد. در پایان روز، واقعاً به میزان زمان و تلاش شما برای تخلیه این موارد بستگی دارد.

این مطابق با تعداد دفعاتی است که برخی افراد مبلمان و دکوراسیون اتاق را تغییر می دهند. من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، اما حرف من این است که آنها در حال حاضر کم هستند. فناوری با چنین سرعتی در حال تغییر است و با آن، محصولات در عرض چند سال تقریباً منسوخ می شوند. من در مورد چیزهایی مانند لپ تاپ، تلفن های همراه و پخش کننده های MP3 صحبت می کنم.

برای اطمینان از اینکه مشتریان شما لوازم خود را به موقع دریافت می کنند، بهترین کار این است که گزینه های حمل و نقل قابل اعتماد را با اطلاعات ردیابی واضح ارائه دهید. ای‌بی یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها است و برای فهرست کردن آیتم‌های شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. سایر وب سایت های محبوب عبارتند از Craigslist، OfferUp و Facebook. آنها لوازم ضروری نیستند، اما وسایل مناسبی هستند که بسیاری از مردم مایل به سرمایه گذاری در آنها هستند و آنها را به شرطی مطمئن برای فروش مجدد تبدیل می کند. Standalone Haul-Away – با قیمت 199.99 دلار، Best Buy 2 دستگاه بزرگ و تعداد نامحدودی از اقلام کوچکتر را حمل می کند. آنها فهرست کاملی در وب‌سایت خود دارند که می‌گوید چه محصولاتی را حمل خواهند کرد.